søndag, januar 21, 2007

"Because of time..."

Man, jeg oppdaget idag til min store forskrekkelse at det kun er kort tid til Silje drar til Kenya. Guri. Det betyr laaange skjørt og reklame-store-t-skjorter shopping, eller kanskje jeg skal strekke grensene dette året! Tror klesvalget faller på at jeg tar med det lille leopardstoffstykket mitt (vi er tross alt i Afrika), til å dekke øvre deler av hoftene med og sebratoppen min uten stropper. Det er jo så fryktelig varmt, og jeg vil passe utmerket inn i dyrenes rike. Forresten Ida, kan jeg låne den dyriske bikinien din...?

Kenyafacts:
¤Kenya har verdens beste kaffe. Forutsetning: Den må drikkes på dormans.
¤Kenya har kanskje verdens søteste barn,
¤Kenyas mennesker hylgriner hvis du faller.
¤Kenyas barn elsker å le av msongo (hviting)
¤Kenya har fryktelig mange kuer, men ingen ville la seg fotografere.
¤Hvis du vil gifte deg i solnedgang, gjør det i Kenya
¤Det kan bli utrolig varmt... Henviser til kremen av alle bilder:
Bildet av "hotte" Heidi og Silje

Oh jeh! Hvis noen har mulighet: Kan dere be om at jeg ikke skal bli grådige-Silje i Mombasa. Omelettgutten "lurte" alle de søte kristne jentene til å spise omelett. Nice. -Og hvem ble mildt sagt dårlig? Mhm. Jeg trenger all bønn jeg kan få. Omelettgutten skal aldri få sjarmere meg med ein einaste omelett. No more!

Jeg vil nevne et par ting anledning Kenyaturen ifjor. Kristin, jeg har bilder av de solbrente stumpene våre. For alles behag dropper jeg å legge de ut. Mail meg, hvis du mot alle advarsler ønsker å ta en titt. Its not nice... EK-jentan, mm, jeg kommer aldri til å glemme den mildt sagt nice dansen vår gjennom byen, som skulle vise seg å bli vårt hjem for misjonsturen. De menneskene må ha blitt skadet for livet. Kjære tid. Hilde, jeg kommer aldri til å glemme vårt litt spesielle filmoppdrag i Masai Mara, minne for livet. For dere som vurderer å ta en tur, kjøp en hårforsterkende shampoo, det trengs. Det har seg nemlig slik at det som skjer, hvis du er msongo og har hår: Du mister det! Extensions here we come...

God tur, Silje. God tur!

5 kommentarer:

Unknown sa...

tenk, min silje ut i den store verden! satt med hjerte i halsen i fjor på denne tiden, og gjør det i år også.. men du, vær forsiktig, du er en lys skapning med lyse pigmenter, har sett den røde rompa di en gang, vil ikke se den igjen!
Ta med en suvenir hjem i år også.. har alltid ønsket meg sjokolade barn..;)
Nuss til silje!

Kristine sa...

hei;)
Når du sier at du skal til Kenya kom jeg på at jeg faktisk skrev en særoppgave om landet i fjor.. Det er den eneste særoppgaven jeg noen gang har gjort ordentlig seriøst og fikk skikkelig bra kretikk etterpå, yeah! Den er ganske bra faktisk, det er tross alt jeg som har laget den! haha...
Har så lyst til å dra jeg, og skulle det egentlig, men det er avlyst!! Av triste grunner:( menmen... Sånn er livet... nå skal jeg visst kanskje til kreta i sommer så da blir vel det bra da. Det er bra treningsmuligheter der! Jippi!!
jaja, vi snakkes i morgen da. Gleder meg allerede!;)

Anonym sa...

Ja, ja. Du er tøff nå! Spør om å låne det mest dyre(!)bare jeg har. Skulle likt å sett deg løpe langs stranda i Afrika, med solnedgangen og havet i bakgrunnen, de flotte dyriske beina i full galopp, og kun i ført min fantastiske bikini med bestemortruse! Oh yeah. Afrika-leopard-Silje i solnedgang! Jpp, bikinien er din babe. Nuss

Silje sa...

Hei!!
Når drar du,eller har du dratt? Merker jeg ikke har helt oversikten.. Men du hadde bursdag i går! Gratulerer masse med dagen! Store jenta!
Fikk du forresten mail av meg her om dagen? Fikk nemlig mail tilbake om den ikke ble levert..? Har jeg feil mailadresse kanskje?I så fall, hva er den?
Håper du har det bra snupp :)
Jeg koser meg veldig blant alle indianerne, men har ikke funnet "the one" ennå..
Klemmer fra Boliviasilje

Anonym sa...

jeg er så lykkelig for at afrikanerne eller løvene ikke har spist deg opp...eller for all del:at du har blitt afrika-hekta så du ble igjen der nede.du er hel:)