fredag, januar 05, 2007

Happy new year!

2007!
Det er helt utrolig. Det er utrolig nice å si "how ya doing?" til det nye året, samtidig som det er vemodig å takke for det året som har gått. 2006 har nemlig vært et meget godt år med gode opplevelser, gode venner og herlige latteranfall. Jeg tok meg den friheten og hente frem noen høydepunkt!

Topp 10:

1. Fa- cup
2. Danmarksdans
3. Skjærgårds
4. Siljes myspace og blogg!!?
5. Hafjelloffpist
6. Jentedag!
7. Kafetur(er)
8. Dans, dans, dans. (goes to the dancinggroup of all dancinggroups)
9. Det store utland, deriblant Deutchland und Kenya, iiiha!
10.Puppefallet. No comments...

.
Mimring. Mimring. Når det er sagt, vil jeg benytte denne storslagne blogganledning til å skrive litt om nyttårsaften. For en fest! Vakkert... Er det noe her i verden som ikke har slått feil, så var det garantert den. Vi var en herlig gjeng fra øst og vest som samlet oss for å spise mat, mer mat og "synge" singstar. oh yeah. Finnes på video. Det var en begivenhet uten like. Vi koste oss for å si det mildt. Dette kan bevitnes med bilder, oh yeah! Ka skjedde med oh yeah? Oh yeah. Ok. Herlig.


Nyttårsforsett. Ett eget kapittel for seg selv. Det første: Løfte vekter. Jeg har nemlig fått meg en heavy tungvekterkoffert, just for me and I feel free. Jeg kan allerede nå observere en kul på begge armer, det er bare det at den på høyre arm er litt større, fordi den ene dagen glemte jeg å løfte vekter med venstre arm. Utrolig, men sant! Det andre: Den klassiske, ikke spise godteri i hverdagen. Gikk dårlig. Det tredje: det husker jeg faktisk ikke. Typisk. Jeg bare føler det på meg, året 2007, gled deg Silje, det blir shake it more! 2007 er året for kommunikasjon, hurra-hurra og get together!

With love, deres Silje

4 kommentarer:

Ida sa...

Herlig med nytt år Slije. Og herlig å mimre sammen med deg om året som har gått! Vi gleder oss til 2007! Love you, nuss Ida

Birgitte sa...

Hei Silje! Det var veldig koselig å se deg litt på jobben her en dag. men neste gang gidder ikke jeg stå bak kassen, du vet jeg liker cafèbesøk! dere var så skjønne på nyttår da! vi prates en dag snart! klem

Nilsen sa...

Halla, Silje!!

Jeg hører ikke meg selv tenkte når jeg er i nærheten av deg på grunn av de biologiske klokkene dine som tikker.

eller hva med:

Rommet var så fullt av østrogen at jeg kunne legge på svøm ut av det!

Har du funnet deg noen type, eller? Jeg har noen kompiser på lager, vet du ;)

Anonym sa...

Hei hei..

Jeg visste i grunn ikke at du var så datanørd at du hadde space!! Hehe.. Men det kan jo en god ting det. Jeg har enda ikke ordnet meg noe space, men man vet jo aldri...

Takker for en fin nyttårsaften og ønsker deg et godt nytt år med oppfylte og ikke fullt så oppfylte nyttårsforsetter. :)

Eigil