onsdag, desember 06, 2006

Bryllupsklokkene ringer...

Det slo meg her om dagen, at jeg ikke har fått noen ordentlige svar på den lille uspesifikke artikkelen jeg skrev. Den med prinsessebildet ja: Prins søkes... Er det fordi dere sliter med å vite hva dere skal skrive? Gutter. Det er ikke ordene som teller, vet dere. DET ER SJARMEN! Hvis du William, tror at jeg blir sjarmert av den sangen, så tar du feil. Du må synge den! En sang er til for og synges... Ja. Vel. Det var vel den eneste kommentaren jeg hadde fått. Til dere andre, som bare lengter etter et møte med meg: Se å skru på sjarmen, så skal jeg love dere at det kommer til å skje ting.


Bildet nedenfor er av Anette og meg, det er akkurat slik vi kommer til å se ut i bryllupet mitt. Anette i rosa kjole, med tilhørende tiara, jeg: litt overivrig-i-solariumet kanskje, men det topper ikke Anettes tan! Brudekjolen min i en signalhvit farge, heftig sminket og et fantastisk langt slør. Det blir nok en minnerik dag for meg, Anette og ? Du vet at det spørsmålstegnet kan symbolisere deg?? Ikke la sjansen gå fra deg. Sign up today...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Allright, Silje. Jeg er med. Dine saftige nyklipte sauer er def. alt for meg. Date neste uke??

Anonym sa...

ÅH, det må jeg si. Silje er det deg? Er du seriøs? Jeg tror vi hadde blitt et fantastisk par. Er du med, eller? Date etter møtet på imorgen? Kyss Ola

Anonym sa...

Hei kjære søte deg..
Du vet kanskje ikke hvem jeg er, men jeg vet hvem du er..jeg ville bare fortelle deg at jeg synes du er ei fantastisk jente, og at jeg beundrer deg så utrolig mye! Kan hende jeg tør å hilse på deg en dag;) Klem fra hemmelig beundrer

Eddie Ingebrigtsen sa...

hehe.. moro. Populær du, Silje ;) Det er ikke så rart, du er både sjarmerende og søt :)

PS! I år får du julekort!

Anonym sa...

silje, silje, silje. at du fortsatt er singel er jo bare teit. hadde jeg vært gutt skulle jeg sendt deg kjærlighetsbrev på kjærlighetsbrev og proklamert min evige beundring av deg. du er jo bare kremen av jentene her i verden liksom. kjempesøt side du har her. håper å se deg når jeg er hjemom i julen! hadde vært så KOS (jada! kos, med stor k, stor o, og stor s!!) glad i deg!! masse klemmer fra bergen hvor det har vært storm i noen dager nå. skikkelig bustete på håret og våt på sokkene. hihi. nussnuss

Anonym sa...

Silje, at du er singen er for meg et stort mysterium! Du er en prinsesse med stor P. Og du vet at jeg hadde fridd til deg om jeg hadde vært gutt! Nuss Ida

Anonym sa...

Singen= Singel... i tilfelle du ikke skjønte det..