onsdag, november 29, 2006

Kjære ærede konfirmant!

Oioioi. Dette har du ventet lenge på! Jeg kan ikke engang huske hvor mange ganger min kjære lillelillesøster har klagd sin nød til meg: Silje, du husker meg, din søster? Hvor finnes jeg på din blogg? Hun ser nedbrutt på meg, tårer skimtes i hennes øyne. Jeg blir trist. Åh, hvordan kan jeg, Silje, utelate henne slik? Beklager søster, her er en kavalkade kun for deg!


Navn: Iselin Maria Gjeruldsen
Født: 27.06.1992
Øyenfarge: Eksotisk grønn
Hårfarge: Brun
Interesser: DANS, sang, speider, baking og henge med Silje.
Drøm: TV-kokk. Iselins kjøkken.
Forbilde: Silje og Linn Miriam


Dikt til deg Iselin:
Åh, du fagre tenåring.
Der du står, der du går.
Det er ingen som du.
Ditt hår, flagrer, som det flagrer.
Slik en flaggermus.
Vingeslag.
Hysj.
Glede.
Silje Gjeruldsen, 20 år, november 2006

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk, Silje. Dette er det jeg har ventet på! Nu er me skuls:) Nuss Iselin

Anonym sa...

...den singleten Silje, den er vel ikke litt på kanten? Du minner meg litt om Janet Jackson...

Kristine sa...

Hei!
Endelig kom Iselin på plass. Det fortjente hun, men Silje er det ikke en viktig person du har glemt? Tenk deg godt gjennom nå... Det er ikke meg jeg tenker på, men personen jeg tenker på kommer fra England og han betyr mye for deg! Lag en egen om han så blir siden din topp. Siden din er fortsatt utrolig bra, men skriver du om han blir siden din utrolig TOPP!!
hehe, Klem Kristine!