onsdag, november 22, 2006

Den store dagen!

Det finnes noe her i verden som jeg bare ikke kan klare meg uten. Nei, det er ikke sjokolade eller romantiske komedier, det er ikke sene høstkvelder med varm sjokolade og hjemmelaget krem. DET er noe som er nødvendig for min eksistens her på jord. DET er navnedagen min. Guri som jeg har ventet på denne dagen. Den er viktigere enn alt annet. Den er meget viktig!
Det som gir meg litt bismak på denne dagen; er at man må dele den med tusen av andre, som heter Silje. Hvorfor ikke ha navndag for Silje Kristine Gjeruldsen? Answer me!!

Noe av det som kanskje er aller verst, er at mitt navn egentlig er en kortform av Cecilie! Unnskyld meg?! I tillegg så viser det seg at mitt navn ikke har noen betydning, men det har Cecilie, og siden jeg er en kortform av Cecilie, så vil det si at navnet mitt står for blind, svaksynt! Hvordan skal man tolke det?
Jeg fant en side på internett hvor det står noe om navnet mitt, les her:

Silje

Navnets betydning/opprinnelse:
-Kortform av Cecilie

Alle barna-vitser om Silje:
Alle barna skrev riktig unntatt Silje, hun gjorde feil med vilje.
Alle barna plukket blomster unntatt Silje, hun var en påskelilje.
Alle barna hadde tomatsaus på kjøttbollene unntatt Silje, hun likte best vanilje.

Navnestatistikk:
14696 personer i Norge heter Silje. (Kilde: Statistisk Sentralbyrå)

Kjendiser med samme navn:
Silje Nergård

Andre skrivemåter:
Baklengs: Ejlis
Morsekode: ··· ·· ·-·· ·--- ·
Røverspråk: Sos-i-lol-joj-e

Nedtur. Nedtur.

Hvis det er noen som spør seg: Hvorfor har Silje lagt ut akkurat dette bildet? -Så er det mine foreldre som gav meg dette forblindede navnet. Tusen takk! ...men takk for livet:)

1 kommentar:

Kristine sa...

Hei!
Her kommer hjemmesia mi, men som sagt er den veldig dårlig. Mange av bildene på mine venner står til feil personer osv. Jobber med saken:)
(det står forresten om deg der å. Merk mine ord om Ben.. Lykke til)
www.piczo.com/--x--kristine--x--
Passordet er Woldsund123
Vi snakkes, glad i deg<3