torsdag, november 16, 2006

Linn Miriam is in tha house!

ENDELIG er Linn Miriam tilbake en tur i Oslo. Det er virkelig til gledje og heihåheihå i familien Gjeruldsen. Vi storkoser oss stort! Vi ler rolig kanskje 1% av tiden, derimot hylgrinler vi 99%. Det er sånn det er når min vakre søster er hjemme. Hun bor for tiden i Randers, Danmark. Det er ikke så langt unna Århus. Anette og jeg møtte henne i Århus i høstferien, og det skal jeg love dere der hjemme; det var koselig det. Det bød på shopping, god mat, film, gjensynsglede og masse prat. Ikke bare sånn litt, liksom. Sånn masse prat. Skikkelig jenteprat.

Uuuu, jeg vil vite mer om Linn Miriam og Silje-informasjon!(...fordi de er NICE)Bildet er fra Linn Miriam var baby. Hun var så søt! Skikkelig nydelig, med krøller og store øyne. Vi har et drøssevis av antall minner bak oss. Believe me! Visste dere kanskje at Linn Miriam og jeg TILBAD børudgjengen? VI kunne seriøst ALLE sangene forlengs og baklengs, vi oversatte tekstene til dansk, engelsk, svensk og tysk i en alder av 4 og 5 år. Børudgjengen i våre hjerter. Framleis. Alltid. Lenge leve minnene! Vi stod opp fem HVER ENESTE morgen til glede for våre virkelige morgenglade foreldre. Vi vannet gladelig vår gamle nabo over gjerdet- vi DIGGET vannslangen... Vannet ble vår gode venn, inntil vi en dag skulle ut å ro i en gul gummibåt i Oslofjorden. Midt i vår melodiøse Børudtranse i Oslofjorden ble vi tatt av strømmen et litt for langt stykke. Vi "seilte" forbi en strømledning og fikk panikk slik som bare vi kan. ...men vi lever jo, vi lever i nuet. Jeg digger deg søs, you are my everything!

1 kommentar:

Anonym sa...

Savnet deg lenge storesøs (Linn Miriam!) Fortsatt ingen tegn å se av meg her. Hva skjer med det?? Fortsatt kul blogg, men ærlig talt. HVOR ER MEG?