søndag, november 12, 2006

FA- cup.

Som tiden flyr. Jeg mener, det er jo snart jul, gløgg, pepperkaker, romantiske skøyteturer (sign up today...:), venner, familie, mat, mat, mat og så mye fantastisk. Jul er bare det beste jeg vet om. Det er nettopp i disse tider at tankene mine flyr av sted til det som engang var. I dette tilfelle: FA-cup, september. EN helt fantastisk helg med fabelaktige jenter på alle kanter. Vi bygget lag, vi bygget lagånd(e), vi bygget miljø, vi bygget vennskap, vi bygget liksom så mye. ALT på en gang. Jeg digger dere for det! Jeg digger dere så mye at jeg skal klemme dere så hardt, at dere kommer til å miste en tann. Jeg mener, det kalles SYMPATI! En tann her og en tann der. Spiller det noen rolle? Jeg lover dere at hvis dere mister en tann for min skyld, så skal jeg skaffe en ny. Jeg har alltid en ny tann på lager. Jeg kan jo på en måte være deres personlige tannfe. Fantastisk.Jeg er som kanskje et "mindretall" av dere vet, nærmest sykelig opptatt av tanna mi, dvs den tanna som etter formalitetene tilhører Oslo tannklinikk. Jeg har en sterk mistanke om at jeg er det eneste menneske i universet, som noensinne i en fotballkamp har valgt å beskytte tann, istedenfor andre sårbare deler på kroppen. Kan jeg få noen tilbakemeldinger på det? Hvor var jeg? FA-cup ja. Vakre minner. Betydde mye, gjorde mye, skapte mye. See you next year.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Den tanna ass.. DEN har vært med på mye den! husker til og med første gangen du fortalte meg om at tanna var dø.. var ni år eller no.. ble helt satt ut av at tenner kunne dø..! men mye morro har vi hatt med den, dine venner kanskje mer enn du, men allikevel:) Og FA-cupen, fantastisk! Bilturen hjem etter den helga var noe av det beste jeg har vært med på:)
Snakkes baby!

Anonym sa...

SÅ fin side du har fått deg! Bra du er stolt, det har du all grunn til å være!
Det kommer en prins vøttu. Det finnes mange prinser der ute som vil ha akkurat en som DEG! Jeg er utrolig heldig som har deg som venn!

Klem<3

Anonym sa...

forresten. Glemte FA-cup!
Det var den beste helgen jeg noen gang har vært med på. Kom dit å kjente bare en. Hadde sett deg før gjennom familie. Men så kom det. Du og de andre snakket med meg, og som jeg alltid er så var jeg nok sjenert. Men når jeg kjenner dem godt nok så fyrer det løst hos meg å. Det har ikke skjedd helt enda, men bare vent.
Etter at dere har vært så hyggelig mot meg har dere fått meg til å begynne å danse og ha det veldig gøy i Frelsesarmeen. Du er bare best:D

Gleder meg til innebandy cupen. Håper du er med da!

Unknown sa...

Vi digger å henge med deg Kristine! du er RÅ!
Du må stikke innom min blogg også! anettesverdenmerellermindre.blogspot.com
enjoy!

Kristine sa...

En vakker sjel i en vakker kropp,
det er deg jeg nå ramser opp..
En godhet uten like,
finnes ingen andre slike..
Søte Øyne,
ett nydelig smil,
Du er den beste uten tvil.. <3
"En barmhjertig samaritan"

Anonym sa...

FA-Cup og tanna til Silje, det blir ikke bedre :) Nuss Ida